Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av britten:

Ja vänner ! jag skriver om det idag inne hos mig../ kram till dig min blogg VÄN

2:a kommentar, skriven , av Maja:

haha en katt till som gillar att ligga i väskor :o)
Fin blogg!

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Hej vännen. Vill önska dig en skön dag. Vet du om att du påminner mig om min svenska lärare som jag hade i skolan.

Kramisar Smoggen

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Britten:

mm, vänner .. dom ska man vara riktigt rädd om.
Nya som gamla. Vänskap behöver vårdas precis som kärlek.

5:e kommentar, skriven , av Anne-Lene:

Det är väl typisk katte att lägga sig sådär :o) Vill vara med vart det händer något
*ler* Han är jätte söt
:o)

6:e kommentar, skriven , av Vincentselina:

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

Kommentera inlägget här :