Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Charlotte:

Duktiga du.. Jag kanske också skulle ta och baka något idag.. Föresten, vilken fin blogg du har med en massa bilder :)

2:a kommentar, skriven , av Annika:

mm...vad gott med nybakat :)

Ha en trevlig helg!

3:e kommentar, skriven , av Gubben:

Det så bilderna doftar nybakat!!
Kanonbilder Snyggt jobbat!!!
/gubben

4:e kommentar, skriven , av Anneli:

Hej vännen

Jag var precis in på Bloggregistret, och vad jag förstår där så ligger du på 5: e plats där.

Det var inte illa.
Grattis till det.

Kram Smoggen

5:e kommentar, skriven , av Maja:

Superfint collage!! Hoppas allt är bra med er.

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Charlotte:

Tack :)
Det är inte varje dag jag bakar men ibland får jag
till det *skratt* å bra blev det också :)

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Annika:

Önskar dig också en trevlig helg :)
Krya på dig!

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Gubben:

Tack!
Det smakar lika gott som det luktar *ler stort*

9:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Anneli:

Nää, det är inte illa.
Blir glad över rösterna, ett litet erkännande för bloggen.

10:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Maja:

Tack! Det är en blandning av picasa och photofiltre,
Brukar köra bilderna i båda.

Här hos oss är det fint, vi är barnfria så för
tillfället är det väldigt lugnt *skratt*

Krama töserna från mig :)

Kommentera inlägget här :