Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anton:

Ok jättebra :)
Din länk är uppe på min sida om ca 30 sekunder :)

2:a kommentar, skriven , av camilla svarar Anton:

Din ligger redan där den ska :)

3:e kommentar, skriven , av Pusssycat doll ':

Oh snygg! ;)

4:e kommentar, skriven , av Eva:

hahaha
Vilken syn! :o))
Kan du inte ta en sväng om här så jag får se?

Nä jag fattar... klart du vill ha den svart och BLANK!! :o))
Min lilla svarta bil är för det mesta grådassig så jag vet precis vad du menar. Sketväder!

5:e kommentar, skriven , av camilla svarar Pussycat doll:

Ja visst är den :)

6:e kommentar, skriven , av camilla svarar Eva:

Tanken har slagit mig men det måste vara goare väder då.
Måste också klura ut vilken väg jag ska köra, vill
undvika dom större lederna .. men det löser sig!
Men vänta du *S* en vacker dag står jag utanför och tutar, ska jag ta en extra hjälm med mig? .. hehe

7:e kommentar, skriven , av Linda:

Vilken cool. Kör du den till jobbet? Haha..häftigt.

8:e kommentar, skriven , av Eva:

Ja ta med en extra, eller två.... en till Rudolph också. ;o)))
hehe

9:e kommentar, skriven , av camilla svarar Linda:

Japp, den kör jag, i ur och skur.
Visst är det häftigt :)
Har man en sambo som är svensk mästare i sin klass
är det svårt att inte ryckas med!

10:e kommentar, skriven , av camilla svarar Eva:

Äh, Rudolph kan väl sitta i en väska ..

Nää..skoja bara *S' men det hade vart kul *skratt*

11:e kommentar, skriven , av R:

Man kan ju montera dit lasträcke med väska för doggies..

12:e kommentar, skriven , av camilla svarar R:

hahaha .. vilken syn!

Kommentera inlägget här :