En tanke på Alla Hjärtans Dag

publicerat i Allmänt;

image1593





 A l l a   H j ä r t a n s   D a g  ♥

14 februari - Den omtalade dagen är här.
Den är lika älskad som hatad. Läste både i tidningen och på text-tv om alla barn som mår dåligt i skolan idag .. alla dom som inte får ett kort eller en ros. Inte uppvaktas. Skolpersonal uppmanas att vara extra uppmärksamma .. sorgligt. Måste det vara så? Det gjorde ont i mig när jag läste det.

En tanke till alla på Alla Hjärtans Dag ♥ Robert ♥ Linus ♥ mina bonusbarn ♥ mamma & pappa ♥ mina syskon och deras familjer ♥ lille Viktor som är kvar på sjukhuset ♥ Linus pappa och hans familj ♥ mina vänner ♥ alla ni andra.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anneli:

Hej min vän

vill bara önska dig och din familj en:

RIKTIGT SKÖN OCH UNDERBAR ALLA HJÄRTANS DAG.

Många kramar din vän Smoggen

2:a kommentar, skriven , av camilla:

Tack!
Önslar dig detsamma!
Hoppas du har haft en bra dag.

Kommentera inlägget här :