Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Catfriend:

Har kollat runt i din blogg,vad flitig du e med kameran...imponerad.Gullig katt har du oxå.Jag skrattade när jag såg fotot på grisfötterna-jag ÄLSKAR grisfötter , men det vågar jag nästan aldrig säga för då tittar folk konstigt på en...hahaha
Ha det.bra
Catfriend

2:a kommentar, skriven , av camilla svarar Catfriend:

Äntligen någon som vågar stå för att tycka om grisfötter *skratt* jag VET att det finns fler där ute som tycker om det men dom är för fega för att komma ut i ljuset! så det så!
Ha det bra du med :)

3:e kommentar, skriven , av Monsterdiggaren:

hahahaha, coolaste monsterhand jag sett hittills!
kan ju hoppas att resten är sötare ;)

4:e kommentar, skriven , av camilla svarar Monsterdiggaren:

Självklart är hela "monstret" sött!
Det sötaste som finns .. han är ju min *ler*

Kommentera inlägget här :