SoL

publicerat i Allmänt;

image1468



Vilket väder det varit idag, Solig, jäkligt blåsigt & kallt men ändå skönt.
På med kläder och iväg! Uppfriskande för själen, lättare att skingra tankar och man mår helt klart bättre och jag som har den fina miljön runt husknuten kan inte komma på någon ursäkt att inte använda den.






image1469



Jag var ute i ett par timmar innan det började bli för kallt. Tog den långa slingan runt Mustadammen, vilket är väldigt vackert, vinter som sommar. Isen börja lägga sig.





image1471



Blev sittande i solen med boken en stund. Satt i lä och det var så underbart skönt! Måste medge att jag ändå längtar efter våren och sommaren! Sol & värme! Då mår jag bra.





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av //D.D\\:

Åh... solen var det länge sedan jag såg! Fast det kanske beror på att jag har vänt lite på dygnet så här efter helgerna och i tentaskrivartider :S

*kram* från //D.D\\
... som läser och kommenterar bloggen som pingat före min på tjejblog.se :)

Kommentera inlägget här :