Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Carin Petersson:

Hej hopp!!Vill du bli buzzador? Läs mer i min blogg...trevlig kväll

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Aj !! tur det inte var jag som satt mig på den på ett sätt för jag är allergisk ,då hade röven svullnat upp ska jag säga dig ;D Tyvärr har jag inget knep =/ det ända jag gör så fort jag ser en så springer jag iväg helt atomatiskt :P

3:e kommentar, skriven , av Nettan:

Ajj :/ har inget tips men jag är verkligen livrädd för getingar och bin. Usch!

4:e kommentar, skriven , av Laila:

Ett bra tips är att inte sätta sig på dem. För då blir dom lessna och arga...

Nej, jag tycker inte att de är så elaka om man inte viftar och slår efter dom, faktiskt! Jag tycker ju inte OM att ha dem surrande runt mig, men är inte såfär livrädd. Men jag trampade i ett jordgetingbo en gång, det kom upp en svärm under min långa kjol som inte hittade ut igen!! Jag sprang, viftade på kjolen och gallskrek, men vad hjälpte det? Det slutade med 17 stick på benen!!! AJJJ.

5:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Trots att din blogg inte är så "stor", så har du faktiskt fått ett par röster. Visst är det kul?

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Anna-Carin Petersson:

Tack för erbjudandet :)

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Madde:

Jag är också allergisk och gör som du - springer!

Tycker som är otrevliga .. önskr dig en skön dag!

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Nettan:

Ja usch och fy för dom!

9:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Laila:

Det där lät inget vidare, det måste gjort vansinnigt ont! Nä fy sjuttan för dom små monstren!

10:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Junitjej:

Det var inte illa, visst är det kul :)

11:e kommentar, skriven , av Linslusen:

Fällorna brukar funka bra om man fyller dem med något riktigt sött och kladdigt.

Mvh Jeanette

12:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Linslusen:

Jag har sockervatten i men förmodligen är det inte sliskigt nog, ska testa annat om dom fortfarande är kvar efter regnet!

Kommentera inlägget här :