Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

Jag känner likadant, jag vill ha mer sommar och värme! Vi får hålla tummarna att vädret blir bättre nu :)



Ha en fin dag!

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Fina bilder

3:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Jag hoppas verkligen att sommar värmen hittar tillbaka! Det hade varit tråkigt annars. Min solbränna börja redan blekas bort.

4:e kommentar, skriven , av camilla svarar sara:

Ja nu måste det vända!

önskar dig också en bra dag :)

5:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Madde:

Tack!

En gör så gôtt en kan som man säger 'skratt'

önskar dig en härlig dag och välkommen åter :)

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Junitjej:

Den fina solbränna man fick innan semestern är borta :( det är inget kul när man börjar ana att sommaren kan bli som förra året 'frustration'

7:e kommentar, skriven , av Laila:

Kan man inte lägga in klagomål någonstans? Jag menar, såhär kan det ju bara inte få lov att vara! Vi bleka nordbor BEHÖVER solen för att få energi till orka med resten av året. Och värme... Man känner sig LURAD. Buuu...

8:e kommentar, skriven , av Lii:

Ibland kan det vara bra med moln för då finns det tid för annat. Vi har också städat garaget, trodde aldrig vi skulle göra det på semester. Solen kommer ska du se :)

9:e kommentar, skriven , av Bittan:

Här har vi idag underbart sommarväder,och jag har röjjarhormonerna igång...öppnade dörren till skrubben uppe, men sansade mig ;) Stängde och ska nu gå ut istället !

Underbara bilder !/kramis

10:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Lii:

Ja jag hopaps verkligen solen, skulle vart lite snopet annars, snuvad på en somsar till ..

11:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Bittan:

Vad härligt det låter, här är det blandat väder moln/regn/sol ibland, ingen riktig sommar än med anfdra ord. Hoppas ni har det gott långt där uppe :)

Kommentera inlägget här :