Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Laila:

Just så tycker jag att man (alla) skulle få ha det. Jag menar, om det är "skitväder" så kan man lika gärna jobba, och sedan skulle man per automatik få ledigt alla de dagar som solen skiner. Det kan väl ändå inte bli mer än 5 veckor om året eller?

Nu vill jag ha lite SOMMAR innan höstrusket börjar!

2:a kommentar, skriven , av ulrica:

Åh, tänk om jag också kunde göra så :).. nu lyser solen och värmen utanför fönstret och jag måste jobba medans resten av familjen åker till stranden.. det är lite tarvligt nästan..



Jag gillar din bild.. eller rättare sagt.. jag gillar alla dina bloggbilder.. dom är så spontana och enkla och jag önskar jag kunde ta lika härliga bilder som du!!



mvh. Ulrica

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Laila:

Visst hade det vart skönt om man alltid kunde ha det så .. På tal om sammaren så verkar det som den är på gång, sol och värme i veckan som kommer. Härligt!

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar ulrica:

Ja det är inget kul att gå till jobbet medans dom andra åker till stranden men det problemet har jag inte haft nu eftersom det inte varit något strandväder, det ser ut att komma nu :)



Tack för komplimangen angående mina bilder, både bilder och jag är enkel .. enkelt, eller hur? 'skratt'



Önskar dig en härlig dag!

Kommentera inlägget här :