Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pia:

Hoppas du får en bra helg. Vilken söt bakgrund du har !!

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Jag önskar dig och din familj en skön fredagkväll och en skön helg.

Kramisar Smoggen

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Millan!

Jag måste säga redan fredag...och jag har två veckors ledighet att mysa runt med. Jag behöver verkligen ledigheten nu efter allt jobbande...
Alla är trötta och behöver hämta nya krafter så att man orkar fram till sommaren.
Vi hade planeringsdag hemma hos vår nya chef idag...det ger hopp, även för en socialsekreterare...jag har underbara kolleger, tack och lov. Hoppas att Du får en skön helg och att solen tittar fram!

Ha dé gott Maria

4:e kommentar, skriven , av camilla svarar Pia:

Tack. Önskar dig också en skön helg :)

5:e kommentar, skriven , av camilla svarar anneli:

Detsamma till dig Anneli!

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Maria:

Vad härligt det låter med ledighet.
Här har det varit jobb och massa sjukdom. Har varit krasslig länge nu men var hos läkaren igår så nu ska jag äntligen bli pigg igen.

Batterina behöver verkligen laddas nu, behöver sol och värme *skratt* Tror att många känner sig trötta och hängiga pga. klimatet som är. Först regnade sommaren bort och nu har även vintern regnat bort. Inte konstigt att det blir krassligt i systemet ..

Hoppas verkligen din ledighet blir till belåtenhet och att du njuter av varje dag :)

7:e kommentar, skriven , av Eva:

Tänk att detta evigt regnande gör någon nytta då ialla fall... men jag är j-vligt trött på det nu. ;o))

8:e kommentar, skriven , av camilla svarar Eva:

det var säkert någon som ville pigga upp befolkningen, få oss att inte tappa fattningen, lura oss att tro gott om regnandet *skratt* Nää, usch & fy!

9:e kommentar, skriven , av Sigbjornamy:

Looks good! Many thanks, Thanks much!

Kommentera inlägget här :