Härlig morgon

publicerat i Allmänt;

image1686
Åt min efterlängtade sushi igår, inte riktigt som jag tänkt den men ändå ..



Vaknar till en underbar morgon! Solen skiner och det är alldels tyst.
Jag hade planerat en skön kväll igår med sushi och ett glas vin men efter ett besök hos läkaren och ett recept i handen blev det ändrade planer.

Jag har varit krasslig ett par månader och med tanke på mykoplasma och lunginflammation som cirkulerar lite varstans nu, bl.a på skolan kände jag att det var dags att uppsöka läkare. Tur var väl det, jag var en av dom sjuka ..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av gbgtjejen:

Men gumman vilket av dom har du åkt på då?
Stackare hoppas att du snart kryar på dej.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av camilla svarar gbgtjejen:

Både och, mykoplsaman är en baktieri som orskar lunginflammation. Med antibiotika går det över ganska snart, jag känner mig redan mycket bättre och piggare. Jag har ju jobbat hela tiden så det är ingen fara med mig, har i och för sig varit väldigt trött och haft ett tryck äver bröstet men det var ju inte så konstigt *skratt*

Kommentera inlägget här :