Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Då är vi två med huvudvärk. Jag ska precis stoppa i mig ett par treo och sen ta tag i lite sysslor. Ha en skön dag!

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Linda:

Inget vidare med huvudvärk .. min har släppt, är alltid värst på morgonen. Fattar inte varför. Hoppas du känner dig bättre nu.
Ha en bra dag du med :)

3:e kommentar, skriven , av Richard och Catrin:

Såg ditt meddelande. Vi är hemma efter kl 18 imorgon. Ni är välkomna om ni hade tänkt att ta vägen förbi (bara ni är helt friska, orkar inte med några sjukdomar just nu)! Kramis

4:e kommentar, skriven , av Eva:

Nu är det skrivet på min sida... :o)
Hoppas ni får en bra dag!
/Eva

5:e kommentar, skriven , av britten:

det är ungefär samma här...men du ! vilken häftig bild !

6:e kommentar, skriven , av Anna:

Vilken kul morgonbild!

7:e kommentar, skriven , av camilla svarar Richard och Catrin:

Åh, vi kommer gärna!
Vi är friska, min huvudvärk beror förmodligen på allergi :(
*kram kram*

8:e kommentar, skriven , av camilla svarar britten:

Visst är den fräck *skratt*

9:e kommentar, skriven , av camilla svarar Anna:

egentligen är man väl dum som lägger ut bilder på sig själv när man ser helt yrvaken ut, men det bjuder jag på 'skratt'

10:e kommentar, skriven , av amnadabus:

GUD VAD DU FIXAR OCH GRÄJAR OCH GÖR
DET FINT oj caps

11:e kommentar, skriven , av camilla svarar amandabus:

Tycker du? Tack :)
Kanske dags för din blogg att vårstädas?
Vi kanske ska göra något med den.
*kram*

Kommentera inlägget här :