Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Åh vilket härligt collage!! :o))

Många fina bilder på dej... den jag gillar väldigt mycket är den i mitten på nedersta raden. Men alla är fina!

2:a kommentar, skriven , av gbgtjejen:

Du passar super bra i kort hår.

Riktigt kul att se alla frisyrer du provat på.

Vågar man inte så vinner man inget.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Bittan:

Skitläckert kort kort !HiHi...;)

4:e kommentar, skriven , av lilla syster:

Håller med Eva, snyggaste frisyren på dig är nedersta i mitten. kram Susanne

5:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Eva:

Tack :)

Det kortet togs samma dag jag klippte av mig det långa permanentade håret, har försökt få samma frisyr igen men det vill inte .. jag hade kvar lite pemanent som "lyfte" håret, tyckte jättemycket om den frisyren :)

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar gbgtjejen:

Jag trivs sååå bra i kort hår! Lättskött om inget annat skrattar .. behöver nästan bara ruffsa lite så är det klart :)

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Bittan:

Tackar och niger!

Hoppas allt är bra med er :)

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar lillasyster:

Hej!



Roligt å läsa ett par rader från dig :)



Gillade också den frisyren bäst men det var som sagt permanent kvar som stöd i håret och med mitt hår idag funkar det inte alls 'skratt'



Hoppas allt är bra med er, hälsa dom andra!



KRAM från storasyster

9:e kommentar, skriven , av Michelle:

Det är alltid kul med variation :D Ett tag färgade jag håret varannan månad men måste dra ner lite på det för det blir så slitet. Men det är alltid kul me nåt nytt :D

10:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Michelle:

Man måste vara rädd om sitt hår men visst är det kul att experimentera! :)

Kommentera inlägget här :