Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åsa:

Önskar dig en trevlig helg. Dina bilder är underbara, vilket program gör du dina dubbel bilder i?

2:a kommentar, skriven , av Dress Like a Princess:

God morgon! :)

3:e kommentar, skriven , av Louise:

Godmorgon tjejen! :)
Fyrhjuling är inte helt fel inte, vad jobbar du med ? Ha en underbar dag!

Kram Louise

4:e kommentar, skriven , av Candygirl:

Inte shorts och linne väder.. men dock trekvartsbrallor och jeansjacka. Det tar sig! Nu blir det grillad kyckling. (maken svar för det droppade så mkt på grillen att det började brinna hela tiden!)

5:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Åsa:

Tack! Jag gör mina bilder i bl.a picasa, paint shop eller som den här bilden som är gjord i photoshop. Jag använder mig av olika program för olika moment.
Önskar dig också en trevlig helg :)

6:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Dress Like a Princess:

God morgon eller god kväll rättare sagt :)

7:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Louise:

God kväll :)
Fyrhjuling är kul! .. tycker det är så roligt att köra :)
Jag jobbar med barn, i en förskola, full rulle hela dan!
Hoppas du haft en skön dag!

8:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Candygirl:

Skönt att det går åt rätt håll, om jag fatatt rätt så kommer väl värmen till er också i helgen?
Vi har också grillat, inte fel *ler*

9:e kommentar, skriven , av ulrica:

Halloj!

Vilken underbar blogg.. jag hittade hit av en slump men tänker ta
med mig länken direkt :)

Kram Ulrica

10:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Ulrica:

Tack Tack :)
Roligt att du hittade hit och du är alltid välkommen tillbaka!

Kommentera inlägget här :