Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hönsakadorran:

Oj, är detaljer av en mototrcykel. Fina bilder iallafall.

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Nja det vet jag inte precis.. verkar vara delar på en cykel eller..

Fotona är i alla fall skojiga och hör lite ihop:-)

3:e kommentar, skriven , av Ingalill_S:

Jättefina bilder, fast Rob tycker inte detta är skräp va?

4:e kommentar, skriven , av maria_6909:

Kedjan på första bilden blir min favorit! =) /maria_6909

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Motorer kan man väl kalla för skräp. Trevlig vecka

6:e kommentar, skriven , av Synne:

Ett nyttigt skräp.

Ha det gott.

Synne.

7:e kommentar, skriven , av helen_3131:

Kul bilder... alla lika bra tycker jag. =) /helen_3131

8:e kommentar, skriven , av Linda:

Haha.. ja definitionen på skräp är nog lite olika. Många tycker säkert mitt scrapmaterial är skräp!

9:e kommentar, skriven , av kyrksyster:

Ja, en del kan man ju ta vara på. Roliga foton...

10:e kommentar, skriven , av susanne lindén:

Fina bilder och rolig tolkning av temat!

Ha det gott!

11:e kommentar, skriven , av Zippo:

Ännu en som får till det så bra.

Jättefina bilder men jag avstår att välja ut en favorit.



/Zippo

12:e kommentar, skriven , av Anna:

Fina bilder. Min pappa har också mändger med saker i garaget (som enligt mamma är skräp) men enligt honom är det sådant som kan vara bra att ha =)

13:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Pialotta:

Det är en motorcykel =)

Det är mest sånt som står och "skrotar" i vårat garage skratt

14:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Ingalill_S:

haha, nää för R är det inget skrot eller skräp, han muttrade väl mest över bilderna, själv tycktejag det var ett alldeles utmärkt tema.

15:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Linda:

Scrapmaterial är ALDRIG skräp, så det så!

16:e kommentar, skriven , av emelie för overallt.blogg.se:

måste bara säga att jag tycker du har otroligt fina bilder på din blogg! keep it up! ;)

17:e kommentar, skriven , av emelie för overallt.blogg.se:

måste bara säga att jag tycker du har otroligt fina bilder på din blogg! keep it up! ;)

18:e kommentar, skriven , av R:

KTM delar för den som inte vet

är en bakre stötdämpare värf 5000:-

Mycket skräp får man för 5000:- Lindex ossså eller..S

Kommentera inlägget här :