Höst

publicerat i Allmänt;





Nu är Hösten här! Vet inte om jag ska tycka om det eller ej ..



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Nja... jag gillar det INTE. Mer sommar.. vi fick ju liksom dåligt av den varan i år.



Dags att ta in pelargonierna snart, kanske...???

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Linda:

Mina pelargoner har jag redan tagit in, dom hamnade i soptunnan .. dom ville inte vara med den här sommaren skratt

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag älskar hösten!!

Kura i mörkret, tända ljus, laga musigare mat!

I like it!

4:e kommentar, skriven , av vicky:

Hösten är mysig, men samtidigt blir jag deppig. Men det är hur skönt som helst att sitta inne och läsa med en kopp te...

5:e kommentar, skriven , av Åsa:

Nej men det är ju så härligt med hösten! Vackra färger, nerbäddad i soffan med massor med levande ljus, varm chocklad och ostmackor och böcker i massor, sköna promenader och finfina fotografier blir det! Lovely!

=)

Kommentera inlägget här :