Karma

publicerat i Andligt;



Uttrycken är många .. handling och handlingens resultat ..

Lagen om orsak och verkan! Du är alltid fullt ansvarig för dina handlingar, ingen annan bär ditt ansvar för hur du behandlar eller beter dig gentemot andra. Du kan alltså inte skylla ifrån dig ditt ansvar på någon annan eller omständigheter som varit. 

Du får ta konsekvenserna av ditt handlande. För det enda du kan påverka och förändra är här och nu, skörden är ett resultat av din sådd.


KARMA - every secret has a price.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla svarar:

Tack, jag mår bra! Det enda jag ber om är att dom anonyma kommentarerna rörande mig och det som varit slutar. Mitt ex har inget med mina inlägg att göra, undrar ni över något kan ni kontakta mig personligen.

Kommentera inlägget här :