Till Linus

publicerat i Allmänt;


Allt hände under sommaren! Du blev tonåring på riktigt!

Att få komma hem från jobbet och maten är klar värmer mitt hjärta! .. att du själv inte är hemma gör inget, min tallrik stod klar att värma. Tack underbarar du!

Du är uppe längre än mig på kvällarna, släcker och sköter dig själv.
Du sover till 10-11 på morgonen, som vilken tonåring som helst, inte likt dig.
Du bäddar din säng och sköter ditt rum utan ett ord. Du bara gör det.

Vi kan prata om allt i timmar. Visst gruffar du ibland men det gör jag med.
Vi kan ligga i var sitt soffhörn och se på film och bara vara .. du börjar bli för lång ..

Kanske är det motgångarna i ditt liv som gjort dig ödmjuk, förstående, förlåtande, ja till den underbara kille du är idag. .. Den tjej som fångar ditt hjärta ska vara lycklig!

Blev rörd i dag när jag kom hem och såg maten och måste bara få tala om hur stolt jag är över dig och hur mycket jag älskar dig ♥





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie:

hihi jag blir också rörd! Jag har bara träffat han ett fåtal gånger under åren men visst är det en fin kille du har! Han kanske vill att du ska äta!!!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Go kille du har!!

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Annie:

Ligger säkert något i det du skriver, han tjatar om mat och tycker jag ska äta mer men jag äter!

4:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Anonym:

Med tanke på vilket problem anonyma skrivare har ställt till för mig tycker jag att det var kul att du skrev Anonym på namnraden, andra anonyma skriver inte ens det ;)

Tack, han är go min kille!

5:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

söt blogg!

6:e kommentar, skriven , av Linda:

Vad fint du skriver om din underbara son. Han verkar ha ett stort hjärta...

7:e kommentar, skriven , av Emma:

otroligt fint skrivet! verkar vara en jättefin son du har! :)

8:e kommentar, skriven , av Bittan:

Åhhh....plutt!

Kommentera inlägget här :