Granen

publicerat i Allmänt;


Granen står så grön och grann i stugan. Tra-la-la-la-la, tra-la-la-la-la, ra-la- la-la-la, la-la!

Skam den som ger sig! Ljusslingor som inte fungera höll på att göra mig tokig innan jag hittade dom gamla hederliga julgransljusen! 

Linus vill ha röda kulor i granen men han drog på hockey så då passade jag på .. det blev silver och vitt! Behöver lite mer dekoration innan jag är riktigt nöjd .. men den blev fin!
Det doftar underbart! Nu väntar jag bara på Tomten ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ems:

Inte behöver du mer dekoration, tycker det ser jättefint ut! Hoppas sonen också blir nöjd hahaha

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Ems:

Han får skylla sig själv som drog 'skratt' Frölunda vann ju så han är nog lika glad för allt när han kommer hem :D

Kommentera inlägget här :