Evas Studio

publicerat i Allmänt;

Bild: Eva Blixman

Måste få visa en bild från Eva Blixmans studio! Blev så glad när jag såg detta! Hennes efterfrågade cupcakes som fotades för bl.a BröllopsGuiden finns att köpa direkt hos henne på Wrangelsgatan 11. Så fina! Lycka till Eva ♥



Just Wrangelsgatan eller rättare sagt Lunden är speciellt, av någon anledning har jag återvänt dit då och då och senast i går fick jag frågan om jag skulle flytta tillbaka till stan.

Jag flyttade till Torslanda för 5 år sen för kärleken skull och nu när situationen är en annan har tanken slagit mig många gånger och jag har kollat runt lite men Linus är tveksam. Han har rotat sig här och vill bo kvar. Så vi bor kvar. Åtminstone tills han gått ur högstadiet.
Men å andra sidan, man ska aldrig säga aldrig ..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A-C:

Jisses vad snyggt! Vitt är bara så snyggt!



Bra att du lyssnar på sonen, flytta kommer du göra när tiden är rätt ;)

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar A-C:

Håller med, vitt är snyggt! Efter att ha pratat med Eva ett par timmar i telefon åkte den vita färgburken fram, kunde inte låta bli att inspireras 'skratt' Nu är det gamla, lilla träbordet vitt!



Vet att flytten kommer när det är dags ..

Kommentera inlägget här :