Söndagsmys

publicerat i Allmänt;



Bilden är ett par månader gammal men funkar ändå för det är precis så jag kommer att ligga om en stund! Väntar bara på kaffet som ska avnjutas tillsammans med den goda chokladen som inhandlades på Julmarknaden! Gott!


Angående "gilla"knappen - vilken respons! Kan inte låta bli att skratta lite åt allt som kan länkas ihop hit och dit. Med lite fixande och trixande funkar det mesta!

För att kunna trycka på den måste man vara inloggad på facebook och jag kan INTE se vilka som trycker och som jag skrev på fb så kan ni som jag vet besöker mig men inte lämnar kommentarer fortsätta med att vara anonyma men ändå lämna en hälsning. Tycker jag är kul ~ler~

Njut av kvällen min vän ♥




Uppdatering

Jag har valt att ta bort GillaKnappen så länge, tyckte den segade ner bloggen och sen så har ju faktiskt inte bloggen något med facebook att göra. Man ska inte behöva vara inloggade för att trycka .. kan man tycka .. men kul var det! Tack ni som Gillade!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JF:

Goooa du! Njut av kvällen du osså.

2:a kommentar, skriven , av Bibbi S:

Så där ljuvligt kan man ha det varje morgon som pensionär. Jag njuter verkligen av att kunna bestämma dagen själv. Pensionärsliv = Underbart liv (om man får vara frisk vill säga)!

Kommentera inlägget här :