Bloggen - facebook

publicerat i Allmänt;


Någon undrade över varför jag lägger ut mer om mig själv på facebook ..

Svaret är ganska enkelt. På facebook vet jag vilka som ser vad, där har jag vänner som själva delar med sig av sitt privatliv. Det blir mer privata bilder och statusuppdateringar.
På bloggen lägger jag ut mer bilder ur mitt vardagsliv som kameran fångar.

Bloggen är öppen för alla och jag vet att jag har en å annan besökare som inte känner mig och självklart kan jag dela med mig av en del. Inte allt, men en del ..


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ems:

Säger sig självt egentligen. Jag är glad för det du delar med dig :))

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Ems:

Det tänker jag fortsätta med E, men jag tänker mig för vad jag visar. Jag tycker det är kul med bilderna och kommer säkert lätta på det med tiden men det har varit för mycket skit så just nu ligger jag lågt ..

Kommentera inlägget här :