Mitt allt

publicerat i Allmänt;


Min älskade unge. Mitt allt. Att få vara mamma är den finaste gåvan av alla ♥

Just nu känner jag en oerhörd tacksamhet över att få finnas, få finnas tillsammans. Få vara med om mitt barns uppväxt, in i tonåren. Få vara där med stöttning och råd. Få skratta ihop, ge en kram, pussa god natt .. Finnas som mamma varje dag. Dela glädje och sorg. Tjata om läxor. Höra han skälla på mig när jag tjuvar strumpor av honom. Höra hans skratt. Höra han målbrottsröst. Pilla på första finnen. Jag älskar det!

Det är flera barn som blivit små änglar sista tiden. Någons barn. Det gör ont!

Vi måste vara rädda om våra barn och ungdommar. Inte bara finnas utan verkligen vara närvarande. Hjälpa dom, guida dom genom uppväxten, genom livet. Det är inte alltid så lätt men om inte vi gör det .. vem ska då göra det?

Linus har fått ett par extra kramar idag, kanske inte alltid så uppskattat *skratt* men jag gör det ändå. Så mycket kan hända och jag tar vara på nuet. Älskade barn ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Jätte mysiga bilder, krama Linus från oss!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

♥♥♥ Carpe diem ♥♥♥



3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar mamma:

Linus hälsar tillbaka! KRAM

Kommentera inlägget här :