Tjejkväll

publicerat i Allmänt;

Ulrika, jag och kajsa

Vilken kväll! Jag blev nästan rörd till tårar när jag välkomnade tjejerna i dörren!
Helt fantastiskt att träffas efter alla år. Mina fina gamla klasskompisar ♥




Lena, Ulrika och Kajsa




Karin och Lena

Vi hade samlat ihop bilder från förr. Herregud! Många skratt blev det!




Lena, Karin, Kajsa, Ulrika & Jag





Men ta i då ..

Skål och tack för en kanonkväll ♥

Nästa gång vi ses är på Orust men med lite övertalning hoppas jag att vi alla ses på festen i Partille! Fler bilder finns på fb. Jag vaknade med ett leende på läpparna. Tack tjejer ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ems:

Det ser ut som en lyckad kväll! Hoppas du har en fin alla hjärtans dag!

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Ems:

Jo det var verkligen en lyckad kväll! Vi hade så otroligt mycket att prata om så det kommer bli fler tillfällen! Längtar redan!



Gårdagen var mysig 'ler stort'

Kommentera inlägget här :