Cornelis

publicerat i Allmänt;



Kvällen blev inte som jag tänkt. Dokumentären om Cornelis Vreeswijk fångade mig helt. Tiden försvann. Vilken poet, vissångar, låtskrivare han var! Minns honom också som Fahlén i filmen Rännstensungar. Ingen kan ta det ifrån honom!

Jag har alltid tyckt om honom och hört honom så länge jag kan minnas. När jag var yngre och även nu för den delen kan jag föredra att gå ut på krogen där det finns en trubadur.


Där förvsvann den tidagkvällen. Imorgon är en annan dag ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av annika gstad:

Millan



har idag avvecklat fb, så du kan skicka via mailen om det är ngt, skall imorgon till psyk......hör av mig vid starkare dagar...du vet

2:a kommentar, skriven , av Bibbi:

Kvällen din försvann,

men den verkar blivit en trevlig sådan :)

Vad hände i din vardag denna onsdag?



Kramen

3:e kommentar, skriven , av Camilla svarar Bibbi:

Kvällarna rullar på i lugn takt, jag brukar alltid bli så otroligt "vintertrött" men klarat mig fram till nu.Kvällarna brukar bli lugna, är oftast helt slut men fick igen energin idag. Jag har visserligen jobbat men vi var ute ganska länge så det var underbart!



Du själv då? Fick ni också snö?



KRAM



Kommentera inlägget här :