Tack fina Åsa

publicerat i Allmänt;


Känner mig både smickrad och hedrad över denna fina Award som jag fått av
Åsa Axelsson

Tack Åsa ♥ Det är en glädje att fått lära känna dig så som jag gjort. Hoppas innerligt att du, med eller utan tjejerna kommer ner till Göteborg en helg nu till våren/sommaren!


Nu är det min tur att ge Awarden till dom jag vill och det är svårt, finns många bra bloggare men jag gör det enkelt för mig. Den första går tillbaka till Åsa Axelsson för hennes sköna rosa blogg. Fina bilder som inspirerar, ja en skön blogg med andra ord! Kram Åsa!

Den andra och sista Awarden ger jag såklart min goda vän Eva Blixman  Hennes bilder är fantastiska! Finns egentligen inte så mycket att säga för bloggen talar för sig själv!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åsa Axelsson:

Men du är väl för söt gumman <3

Kommentera inlägget här :