Morgonpromenad

publicerat i Allmänt;


Det finns inget bättre än att slänga på sig träningskläder och i med lurarna och ge sig ut på powerwalk en sommarmorgon när man behöver rensa tankarna!

Värmen, dofterna, musiken och alla intrycken ..

Mycket har hänt, mycket är på gång, många tankar att få på plats.
Gör jag rätt, blir det bra, varför nu ..

Jag vet att jag har fullt förtroende och stöttning i en del av mina funderingar, där oroar jag mig inte. Det kommer att bli bra, det är allt det andra. Beslut som ska tas, gör jag rätt .. det är viktigt att känna sig helt säker, veta vad man gör. Hur vet jag? Följ hjärtat säger en del, tänk förnuftigt säger andra ..

Många tankar men ganska behagliga sådana trots allt.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ems:

Jag vill önska dig en fin sommar vännen. Njut och må bra med dina nära!

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Ems:

Tack detsamma!

3:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Visst är det gott att ta en morgonpromenad med musik i öronen! Det är en skön start på dagen.

Kommentera inlägget här :