Tjejsnack

publicerat i Allmänt;

Fick en mycket trevlig paus från möblering och röjande. Bara så där. Behövde jag.

Goa, fina Amanda. Idag har du bevisat att du vet att det bara är att komma hit när du vill. Jag är glad att du känner att det finns plats även för dig i vårat hem! Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men det behöver jag inte för du vet vad  jag tycker och känner. Du har fått erfara livets tuffa väg och vi båda bär ordet HOPE med oss. Tvivla aldrig på dig själv! Jag kommer finnas som din lånemorsa så länge du behöver och vill ♥



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mandis:

Tack millan <3

2:a kommentar, skriven , av Camilla svarar Amanda:

Inget du någonsin behöver tacka för. Hopp i säng med dig nu så du kommer upp till första dagen på jobbet. Kram ♥

Kommentera inlägget här :