God Jul

publicerat i Allmänt;
Önskar en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
 
Jag har varit i valet och kvalet att stänga ner bloggen eftersom att tillgängligheten och enkelheten gör att mina bilder hamnar på både facebook och framför allt Instagram men samtidigt känns det fel, det är trots allt många bilder och minnen som jag vill ha kvar..
Bloggen kommer finnas kvar men uppdateras bara då & då.
 
Må gott och njut av Julen och framför allt av dagarna som är kvar. Det är en härlig och mysig tid, paket under granen, alla juldofter och färger! Julen firas hos oss i år och det ser jag fram emot, med allt vad det innebär ♥ God Jul ♥
 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bibbi:

God jul och gott nytt år till dig fina Camilla. Vi är på benen igen efter en ordentlig omgång och idag ska det letas gran. <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

God jul och gott nytt år till dig med @>--

3:e kommentar, skriven , av Malinb:

Tråkigt om bloggen dör ut men jag förstår hur du menar, kan du inte blogga från mobilen?
God jul till dig och dina kära önskar vi från andra sidan <3

4:e kommentar, skriven , av Junitjej:

SKönt att bloggen kommer att finnas kvar!

5:e kommentar, skriven , av Camilla Jakobsson:

Bloggen kommer finnas kvar och jag kommer att uppdatera när jag har tid att sitta vid datorn, tycker ju fortfarande att det är roligt med bilder! Det är skillnad att hålla på med bilder i datorn eller telefonen .. Det är kul att även du håller på Junitjejen, vi har bloggat många år nu 'ler'

God fortsättning!

Kommentera inlägget här :