Nytt år, nya möjligheter

publicerat i Allmänt;
 
Nu lägger vi år 2012 bakom oss, ett år som för många med mig varit ett ganska tufft år, ett oturens år. Man kämpar och kämpar men kommer inte framåt. Vädermässigt har det också varit det sämsta på många, många år. Älskar ju solen ..
År 2012 har inte bara varit tufft, det finns många fina och roliga minnen att bära med mig, Linus fyllde 15 och en helt ny värld öppnade sig för honom. Det har och är fortfarande underbart att se. Han utvecklas till en underbar man ♥
Nu måste vi blicka framåt och göra år 2013 till det år vi vill ha! Jag har alltid ett hopp inom mig och skam den som ger sig. Med tre dagar kvar på året fick jag äntligen ett besked som bevisar för mig att man inte ska ge upp! Jag har nog blivit mer försiktig med mina förväntningar på saker och ting men nu bubblar jag av förväntningar och ser framåt med stor spänning och vi får se vart det tar mig, glad är jag i alla fall!
Har du tappat hoppet .. hitta det igen! Ge inte upp! All lycka, ljus och värme till den som behöver, möjligheterna finns där, det gäller bara se och ta vara på dom. 
Välkommen år 2013 ♥
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Amen till det!! Kunde inte sagt det bättre själv <3 <3 <3

2:a kommentar, skriven , av lilla syster:

Är det vad jag ser är det bara att gratulera..äntligen
kram Susanne

3:e kommentar, skriven , av Camilla Jakobsson:

Ja, det är vad du ser Susanne, det är lite speciellt men vi börjar där så får vi ser vart det leder, känns underbart! Tack för senast, både Linus och jag tyckte det var jättetrevligt! Hälsa dom andra och må gott! KRAM

Kommentera inlägget här :